söndag 15 november 2009

Mitt samvete

...mår lite bättre nu efter att jag äntligen sytt dagispåsarna jag lovat Emmie och Ida så länge. Jag minns inte när det var Itis kom med tyget och frågade om jag kunde sy dagispåsar till tjejerna, men längesen var det.
Först var problemet tid och brist på symaskin, sen brist på tid och sen...ja...det blev liksom aldrig av och det bara låg och gnagde på samvetet.

I helgen fick jag äntligen tummen ur och fixade påsarna plus näsduksfodral och napphållare som bonus! Påsarna är vrängbara så man får själv avgöra vilken sida som ska vara ut.


3 kommentarer:

Neta sa...

Kan man lägga in en beställning på hundtäcke också eller ;))))
Du är ju så himla duktig

itis sa...

ikväll ska väskorna packas för första gången, med kläder tvättade med tvättnötter *ler*

Tack sis, dom är superfina!

SkogsKajsa sa...

Men Neta! Jag har helt missat din kommentar! Hundtäcke är en baggis, hur vill han ha det? :-)