måndag 29 september 2008

Vad ritar Nemi?

Jag skev tidigare inlägget om min konstnär Nemi!
Spelade in en film på när hon ritade lite häromdagen, vet inte vad det föreställer men det ser iallafall ut som att hon ritar något! Hon är 1,5 år!



(Katterna och det andra kraffset har jag hjälpt henne med tidigare ;-) )

I övrigt har overlocken och nästan alla tyger åkt ner i flyttkartonger, vi har nu bara lite drygt en månad kvar i Dyvelsten, sen flyttar vi upp till Rudskogen!!
En skillnad från förut är att jag och ungarna flyttar dit och Jonas letar upp något annat...sorgligt men endel saker råder man inte över....

3 kommentarer:

Neta sa...

Hej Kajsa, hoppas att du är okej? =)

Du hur går jag till statestik på min blogg?

Du har søta ungar hehe

karm

Neta sa...

Guuu vad bra jag är på att stava såg jag, fattade du något eller?


kraaam

Lilla Gryn sa...

Hej Kajsa, jag skickar en utmaning till dig så här en fredagskväll..Hoppas det är ok.

hälsningar LillaGryn (Knutis)

http://lillagryn.blogspot.com/2008/10/utmaning-hur-syr-ni-egentligen.html