söndag 24 augusti 2008

En söndag i vårt liv

I morse bar jag ner symaskinen igen, bara Pfaffen, overlocken fick stå kvar.
Så började jag efter frukost med mitt napphållarprojekt som jag varit så sugen på att genomföra! Både Melwin och Irma dräller nappar runt sej hela tiden och tappar dom inte nappen själva så är tjuven Nemi där och knycker dom istället, bara för att hålla i dom - inte ha i munnen!
Så kom Lisa mitt i sömnaden och tyckte att vi skulle köpa korv och åka upp till husbygget och grilla till lunch. Det gjorde vi och när vi var där fick vi en inbjudan till syrrans husbygge där de också grillade så vi hängde på där istället! Där var mamma, pappa, Lina, Micke, Irma och Mickes föräldrar, och vi då förståss! Jag och mamma plockade lite svamp och sen blev hon med hem till oss igen å där bakade vi proteinmuffins, rensade svamp och sydde:

Inga kommentarer: