torsdag 14 augusti 2008

Ingen bra bild men massor av tyg från Stoff & Stil. Till min stora besvikelse fattades de hängselklämmor jag väntat så på sen beställningen! :-(
Har mailat och frågat eftersom jag inte fått någon info om att de skulle utebli av någon anledning...

Annars idag har det varit inskolning som bara går bättre och bättre! Idag lämnade jag dom där en halvtimma och när jag skulle hämta dom så ville Nemi inte med. Hon skrek och sprattlade helt vansinnigt och jag fick mer eller mindre tvinga på henne kläderna. Hela tiden försökte hon smita in igen och tillslut sa jag att hon kunde ju ge dagmamman en hejdå-kram och släppte henne, då sprang hon rakt i armarna på dagmamman och gav henne en jättekram! Sen ville hon följa med hem! Haha, har man tur med inskolning och dagmamma eller!? :-D

Efter inskolningen fick jag med Lina hem, på hennes blogg kan du se vad vi pysslade hemma och på min husbyggarblogg kan du se vart vi var en sväng efter lunch!

Inga kommentarer: