lördag 16 augusti 2008

Frågor

Jag har just gått upp med ungarna och sitter och bloggsurfar slött vid datorn. Bland annat snubblade jag in hos Mamman pysslar, blev lite inspirerad och sugen på att sy men innan jag hann försvinna till symaskinen hittade jag dessa frågor som ville prova att besvara.

När du svarar, kom ihåg att du bara får använda ETT ord som svar.
Bara ett.
Det är inte så lätt som det verkar!...

1. Var är din mobiltelefon? Laddaren
2. Var är din (o-)äkta hälft? sängen
3. Ditt hår? fruktansvärt
4. Din mamma? bloggmormor
5. Din pappa? grävmorfar
6. Det bästa du vet? familj
7. Din dröm inatt? bortglömd
8. Din dröm/ditt mål? lycka
9. Rummet du är i? vardagsrum
10. Din hobby? sömnad
11. Din skräck? getingar
12. Var vill du vara om 6 år? Rudskogen
13. Var var du igår kväll? svägerskan
14. Vad du inte är? pigg
15. En sak du önskar dig? tid
16. Var du växte upp? Sillerud
17. Favoritmat? Tonfisksallad
18. Ditt liv? Intensivt
19. Det sista du gjorde? legobygge
20. Dina kläder? funktion
21. Din TV?
22. Ditt/dina husdjur? flyttat
23. Din dator? låter
24. Ditt humör? uppretat
25. Saknar någon? Sovmorronen
26. Din bil? monstertruck
27. Något du inte har på dig? smink
28. Favoritaffär? IKEA
29. Din sommar? längtan
30. Älskar någon? familjen
31. Favoritfärg? Svart
32. När skrattade du senast? igår
33. När grät du senast? förrgår

...och om du hakar på och svarar får du gärna lämna en länk här, så att jag får tjyvläsa! :D

Edit: la till frågorna som saknades.

2 kommentarer:

Lina sa...

Var är 17 och 18?

SkogsKajsa sa...

Oj det vet jag inte, måste göra en research!