lördag 23 augusti 2008

Nördigt kamerafodral

Jag surfade runt lite och hittade roliga och lite nördiga saker, tex detta laptop-fodral:


och denna portmonä:


Inspirerad av nördigheten satte jag mej och pysslade själv, resultatet blev detta mobilfodral som tyvärr blev lite stort för min mobil så jag använder det till digitalkameran istället:


Det är helt sytt i filt från mimmis, mina nya namnlappar från minanamnband.se har kommit så en sån fick platsa på baksidan och kardborren tog jag från en IKEA-haklapp.

För de som inte är så nördiga kan jag berätta att fodralet föreställer en handkontroll till TV-spelskonsollen Nintendo:

3 kommentarer:

Jinxan sa...

Sambon blev helkär i ditt kamerafodral! (Jag med i och för sig)

SkogsKajsa sa...

Va kul att höra! Jag kanske får se något liknande på din blogg snart då? :-D

Anonym sa...

Riktigt läckert fodral. Du borde göra mera nördiga saker. ;)
Jag hittade den här sidan www.saktopia.se, lika nördigt, men inte alls lika charmigt. ;)